English versionGerman version

Marketingová přednáška

ohlasy našich studentů

Ve středu 26.3. jsme se s několika spolužáky zúčastnili marketingové přednášky od společnosti GroupM, jedné z největších mediálních agentur na trhu. Akce nám poskytla skvělou příležitost nahlédnout do zákulisí práce v oblasti marketingu a reklamy.

Program byl rozdělen do dvou částí s krátkou přestávkou na občerstvení. Celkově jsme strávili více než dvě hodiny plné zajímavých informací a inspirace. Zástupci různých oddělení nám představili široké spektrum činností, které mediální agentura zajišťuje. Dozvěděli jsme se, jak funguje klientský servis a jak se pracuje s daty v digitálních službách – od obsahových strategií přes influencer marketing až po výkonnostní kampaně. Zajímavým tématem byla také offline reklama, tedy televizní, tisková, outdoorová a rozhlasová propagace. Kromě toho nám představili i některé ze svých největších klientů, mezi které patří například L’Oréal, a vysvětlili, jak pro takto velké značky vytvářejí úspěšné marketingové strategie.

Jedním z hlavních přínosů přednášky bylo to, že jsme si mohli udělat reálnou představu o tom, jaké pozice lze v mediální agentuře zastávat a na jakých projektech se pracuje. GroupM nám navíc nabídla možnost zařazení do databáze uchazečů o pracovní pozice, což je skvělá příležitost pro všechny, kdo chtějí v marketingu začít budovat kariéru. Celá akce probíhala v přátelské a uvolněné atmosféře a bylo vidět, že lidé z GroupM svou práci dělají s nadšením. Přednáška byla velmi přínosná, nabídla nám nejen cenné informace o marketingovém prostředí, ale také reálný vhled do fungování mediální agentury. Pro všechny, kdo se o marketing zajímají, to byla skvělá zkušenost.

Eva Rusinová, 3B



Sdílet na Facebook
© 2025 GYMNÁZIUM JANA PALACHA PRAHA 1, s.r.o.
Pštrossova 13/203, 110 00 Praha 1
studijní obor: 7941K41
ochrana soukromí